Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

1.8.09

JALAN2 ambik GAMBAR



Gambar - ikan2 dgn harga bermula dari RM10 sekilo, buah durian dah mula banyak dgn harga bermula RM10 seikat. Cili berwarna ungu, sesuai pula dgn plastik alasnya. Bunga2 liar- di laluan airport. Pau - sarapan sementara menukar 4T motosikal. Binatang (Musang) - siap dibuang bulu. Ikan tialpian - memang besar (sekilo lebih kali seeokr ia)

Gambar: PSKPP main bola kat belakang rumah. I tgk2 je. Ekspress khas angkat barang2 ke hulu sungai. JJ dgn spec hitam. Kren - paling diminati J. Aksi jual menjual barang. sapa rajin n kurang malu, banyak la rezekinya. Cili ungu - si penjual tersenyum bila i ambik gambar

Alkisah : Pagi sabtu ni rasa2nya xde apa nak buat. So nak spend time dgn anak2, so i bawa JJ jalan2 sambil ambik gambar. Selain tu nak tengok kemeriahan para pemain PSKPP yang bertandang ke Kapit dan gelagat manusia di pasar. Memang sibuk nampaknya bila ramai yang dah nak balik ke Sibu. sampai ada dah duduk di bumbung ekspress. Bukan itu sahaja, di Market Teresang, jualan pelbagai hasil2 hutan Kapit turut meriah dgn gambar2 spt kat atas tu. Ada yang main alat muzik tradisonal iban (sebab x berkesempatan sebelum ini) dll lagi. Wharft ekspress turut sibuk dgn gelagat orang ramai yang membeli barang, angkat barang, menjual, membeli, parking kereta, melepak, berbual2, terjerit2, memberi tanda isyarat dll.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...