Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

9.10.09

666? Apa Nombor Ni?



by: rakan bloggers. Bagus utk kita fikir2kan dan nilai kembali hubungan sesama kita

Selalunya ramai yang mengatakan bahawa nombor 666 membawa sesuatu yang tak baik.Napa erk?haha..nak tau? Ini dia..baca baik-baik..Ini adalah beberapa kaitan mengapa nombor 666 tidak sesuai untuk kehidupan dalam berpasangan...
Sebelum Tido:
6 minggu: selamat bobok sayang, mimpi indah ya, muuah.
6 bulan: tlg matikn lampu 2, silau ah.
6 tahun : Sana sikit lah... tido klau x mgepit x bole eh?!
Pakai Toilet:
6 minggu: x pe, u dulu lah
6 bulan: masih lama x nih?
6 tahun: brug! brug! brug! (suara pintu digegar), klau nk bertapa pi lah gunung ledang sana !!
Balas SMS:
6 minggu: iye syg, jap lg i smpai umah, i beli murtabak kesukaan u..
6 bulan: trafik jam ah
6 tahun: k..
Dating process:
6 minggu: I love U, I love U, I love U.
6 bulan: Of course I love U.
6 tahun : Iyalah!! klau i x cintakn u, buat pe i nikah ngan u??
Pulang Keje:
6 minggu: Honey, i balik nih...
6 bulan : I'm BACK!!
6 tahun: Masak pe ari ni??
Hadiah (ulang tahun):
6 minggu : Syg, i harap u menyukai cincin yg i beli
6 bulan : I beli lukisan, nmpak sesuai dgn suasana ruang tengah
6 tahun : Nih duit, u beli sendiri apa yg u nak..
Telefon:
6 minggu: Baby, ada yg ingin bbual ngan u di telefon nih
6 bulan : Eh...your call...
6 tahun : WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.. ANGKAT AH!!!
Masakan:
6 minggu: Wah, x sangka i, rasa mknan ni begitu lazaattt...!!
6 bulan: Kita mkn pe mlm ni??
6 tahun: HAH? LAUK INI LAGI?
Memaafkan:
6 minggu: Sudahlh, x pe, dah pecah, nanti kita beli lg eh
6 bulan: Hati-hati! Nanti jatuh tuh.
6 tahun: Orang dah bilang berkali2 pon x paham!!
Baju baru:
6 minggu: Aduh syg, u seperti bidadari dgn pakaian 2
6 bulan: Lah.. bli bju bru lg?
6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???
Merancangkan Holiday:
6 minggu: Mcm mn klau kita jalan2 ke Amerika @ ke tmpt yg u nk honey?
6 bulan: Kita ke Sibu atau Kapit je ler ..senang sikit x pyh naik flight...
6 tahun: JALAN-JALAN? ?? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH EH? BUANG DUIT JE!
TV:
6 minggu: Baby, apa yg kita nk tonton mlm ini ?
6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.
6 tahun: JANGAN TUKAR2 BOLE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...