Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

12.10.09

MANDI



MANDI MANDA sambil ambik FOTO
[ Ini adalah demi keseronokan semata2 ]
mula2 ingat nak buat pertandingan 'rezeki' yang lebih hebat tapi akhirnya . . demi kebaikan bersama, ia perlu disensored
antara yang hadir
anak durian ke apa tu
ada2 sahaja
ini pun nak ambik gambar
model yang melarikan diri
huma masyarakat tempatan
untuk kenangan
perjalanan balik - kereta meragam
lalat ni tak takut manusia, mungkin jarang jumpa manusia kot. sebab dalam hutan je

dah letih ke sebab nak masuk kat air terjun tu, >< 30 minit

sambil2 ambik gambar (ape yang ada)
air terjun yang agak dekat sikit. Cuma pandangan ini kurang menarik. kalau dari depan ok lagi
pokok petai ni


air terjun yang jauh lagi
buat teknik fotografi sikit
si achuan pun nak join sekali
untuk tatapan anda
korang mandi la
aku takpe. bukan ape. kata nak ambik gmbr, rupanya nak gi mandi. habis aku bawa peralatan foto. yang korang pulak bawa peralatan mandi. Next time la kot
Keje aku tukang Q je la dgn achuan yang buat resipi khas utk sayap ayamnya.
Tempat mandi - biarlah rahsia buat yang tak tahu

2 comments:

  1. spaku area (to mujong)but its prohobited to enter. quite far and took about 30m to go to d waterfall

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...