Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

21.1.11

Lelaki VS Wanita (Edisi Gurau²) - thanks to grOundnUt si kAcAnG tAnAh



Sedikit info yang aku pernah baca dalam satu tabloid semasa...Mungkin info ini dapat membantu para lelaki dan wanita kat dOnea ni berpikir sejenak tentang info² ini... Cuma aku nak tahu gak pendapat korang betOi ka info² ni?silap² kene bahan plak aku ngan blogger² lain...^^' * Lelaki akan bayar RM20 bagi barang berharga RM10 yang di perlukannya...(yE kE?) * Wanita pula akan bayar RM10 bagi barang berharga RM20 yang tidak diperlukan..(yE kE?) * Wanita bimbangkan masa depannya hinggalah apabila dia mendapat suami...(yE kE?) * Lelaki tidak pernah bimbangkan masa depannya hinggalah apabila dia mendapat Isteri..(yE kE?) * Lelaki yang berjaya adalah yang berupaya membuat duit lebih daripada yang mampu di habiskan oleh isterinya. (yE kE?) * Wanita yang berjaya adalah yang berjaya menemui lelaki di atas tadi..(yE kE?) * Lelaki yang sudah berkahwin hidup lebih lama berbanding lelaki bujang, tetapi lelaki yang sudah berkahwin itu biasanya mempunyai keinginan yang lebih tinggi untuk mati cepat (yE kE?) * Seorang wanita mengahwini lelaki dengan harapan lelaki itu akan berubah, tetapi selalunya tidak!(yE kE?) * Seorang lelaki mengahwini seorang perempuan dengan harapan wanita itu tidak akan berubah, tetapi tidak!(yE kE?) * Seorang wanita memberikan kata putus dalam setiap pertengkaran. Apa saja yang disebut oleh lelaki selepas itu, walaupun sepatah, bermakna akan mencetuskan satu lagi pertengkaran!!(yE kE?) Oleh itu, lelaki dan wanita tak mempunyai sifat yang sama...maka perah² kan lah otak tu yer untuk menilai baik dan buruk sifat jantina ini...^^'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...