Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

11.2.11

Main game guna LAPTOP, ok ker??



Ramai yang guna laptop dewasa ini utk buat mcm2 benda termasuk main games guna laptop. Bukan apa, dah 1 tu jer komp ada kat rumah dan sentiasa dibawa kemana2 plak tu. So jalan senang, game spun d install kat sana. Namun ia memberi kesan (-) kepada jangka hayat laptop. Kenapa?

  1. Keyboard akan cepat rosak. Maklum la sensitif dan button pun kecik n comel lote je
  2. Motherboard rosak - ini kompom la sbb kalau asyik ketuk2 kuat dan panas selama berjam2 maka lama2 motherboard pun rosak dan mula buat hal. Last2 rosak n malas pula nak repair. Then beli baru plak. adeeehhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...