Followers: Layan Terus . . .

My LB Adds

20.6.16

Hati bergetar untuk menjelajah



Bila memulakan catatan blog ni.. jelajah sabah dah pun dilakukan pada 27 Mei 2016. Ini hanyalah perkongsian info dan sedikit perkongsian pengalaman dan emosi semasa melakukan aktiviti tersebut.

Keinginan untuk menjelajah sememangnya ada cuma x tfikir bila, bagaimana dan langsung tiada perancangannya.
Semuanya bermula bila saya mula nak beli LC135. Saya survey. Saya check jualan online. Namun pilihan saya dari kedai juga. Booking dah dibuat. Hanya menunggu panggilan telefon dari tokey kedai.

Pada masa saya.. saya dah pun jumpa Y15zr. Cuma tiada di Malaysia. Model ini hanya ada d Thailand pada masa ini. Saya pasrah sebab terlalu lama untuk menunggu model yang baru ini sampai ke Malaysia.

Saya terus menunggu LC135. Namun tiba2 terbaca dalam Facebook yang model Y15zr ini pasti akan sampai ke Malaysia dan dilihat sebagai tak lama lagi. Ada yang dah booking awal2 d semenanjung. Tanpa berlengah lagi saya terus call kedai dan memberitahu saya nak cancel 135 dan nak beli Y15zr.  Confirm. Kini..menunggu lagi.. tapi model yang lain. Sabar terus.
Sambil2 tu layan Facebook dan tengok2 gambar2 dari Thailand.  Sekali sekala hati terdetik andai dapat bawa motor keluar. Cuma x tahu kemana.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...